Välkommen!

Lite resultat från denna förmiddag <3

Publicerad 2012-11-30 11:23:00 i Välkommen hem till oss!

 
Nu har jag fått en hel del gjort och det börjar bli fint här :D Vääääldigt stökigt, men mkt finare än det varit hehe.. men där jag gjort iordning är det iaf mycket fint, tycker jag!
 
Är det detta som kallas jul-stök? ;)
 
Att sätta lite detaljer i blommor gör mycket!
(Små bilderna kan ni klicka på så ni får se större)
 
 
 
 
 
 
 
Egna arrangemang är alltid kul!
 
 
 
 
 
 
 
Kul med lite levande!
 
 
 
 
 
 
Ängeln är rätt stooor! Tur att vi har stort barskåp att pynta på <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lägg till lite kulor så blir det mycket roligare!
 
 
 
 
 
 
 
 
Köksbordet är klart!
 
 
 
 
 
 
Sådär ja, nu har ni fått se lite vad jag pysslar med denna förmiddag! Jag myyyser ska ni veta! Älskar ju att pynta och fixa! Julen är välkommen! Och inte gör det de mindra mysigt att det är lite vitt ute också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela