Välkommen!

Man kan inte ha för stora krav såhär på en Torsdag!

Publicerad 2012-11-08 12:54:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

NU NU NU klockan 12,50 börjar värken ge med sig liiite iaf :)
 
Så pass mycket så att jag ska gå och ta på mig lite kläder iaf!
 
Sitter fortfarande i nattlinnet och myser (kan ju definieras med att mysa om man har så pass ont, men det ser nog mysigt ut iaf) under täcket, men slut på det nu.. klockan är ju fasen snart ett.. inte kan jag sitta här längre, kläder på och lite lunch ska ordnas.. sen kan jag få ta de lugnt igen ;)
 
Vilken lycka det är när det börjar släppa Lite.. Dock önskar jag att det kunde släppa helt, men man kan inte ha för stora krav såhär på en Torsdag ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela