Välkommen!

Massor med bilder!

Publicerad 2012-11-19 10:07:03 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Idag kommer jag lägga upp massor med bilder, tänkte jag skulle hinna ikapp med alla gamla bilder snart, så bloggen bara kan handla om vaerdagen sen typ, så det är lättare att följa den.. men först måste alla bilder in och det är några stycken ;) Hehe..
 
Tänkte snart sticka ner till coop ovh ÖB för att shoppa lite.. Sen ska jag träna vid kvart i ett... ska bli skönt, riktigt skönt.. men hade förståss gått lättare om jag varit piggare i huvuvdet.. men efter en jobb helg som denna plus att jag knappt sovit något inatt så kan man väl inte räkna med mer!
 
På med lite kläder nu och ner till giraffen.. Så jag hinner hem snabbt med varorna innan det är dax att åka igen..
 
Kram sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela