Välkommen!

Melwin 4 år!

Publicerad 2012-11-29 08:03:45 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Var i Örsjö igår och firade Melwin som ju fyllde 4år i Fredags! Grattis igen busunge! Riktigt mysigt var det.. och han blev såå glad för sina pressenter! Riktigt glad! Jag fick till och med ta foton ;)
 
Spännande att öppna paket ;)
 
Titta, jag fick en tröja!
 
Glad unge <3
 
Ohhh, titta.. lego-cars!
 
Han blev såå lycklig! Han och jag satt sedan och mös och byggde ihop en av bilarna.. jätte coolt tyckte ju såklart han! Lycka <3
 
Jag träffade verkligen rätt med mina paket, han tyckte till och med att tröjan var snygg ;)
 
Det bästa av allt var att när jag gick så står han i trappan och säger hej då.. sen säger han bara "Therese, pressnterna var verkligen jätte-fina" ... då blir man bara SÅÅÅ glad i hela hjärtat när han säger det helt självmant! Gulliga Kille!
 
Älskar dig Melwin! Underbara Underbara 4-åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela