Välkommen!

Middag och utgång.. prideveckan!

Publicerad 2012-11-13 10:45:00 i Partybilderna du inte vill missa!

Körde lite middag hemma hos bror och David! Riktigt trevligt hade vi det!
 
Brossan tog komandot vid spisen ;)
 
David tog disken..
 
Jag åt deras goda mat ;)
 
Fredrik drack rosé-vin..
 
Fredrik ville störa David i disken och posa med honom! (Tror snarare det var jag med kameran som ville detta) Tihi
 
Jag och Fredrik!
 
Jag och David! (Jag kan verkligen inte vara seriös nånstans!) haha
 
Sen var det en härlig kväll ute, där ör det ett glapp med foton just nu.. men på hemresan blev det bilder iaf ;)
 
Emil och David ute och går i nattens mörker :)
 
Jag var glad!
 
Här sitter vi, llite halvt dragna och väntar på tunnelbanan som skulle ta oss hem, eller om Fredrik och jag fick bestämma.. till efterfest!
 
Emil och David ser lite trötta ut efter kvällen..
 
Vi ser dock lite piggare ut!
 
Vilken härlig kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela