Välkommen!

Min Andra operation i huvuvdet!

Publicerad 2012-11-19 11:43:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Eftersom värken bara fortsatte (och gör än) så fick jag -07 göra en operation till i huvuvdet.. vad det verkade så funkade shunten, men dom blev väldigt osäkra eftersom värken fortfarande var så intensiv.. började tvivla på om slangen som går mellan hjärnhalvorna och ut i skallen funkade som den skulle..
 
Det fick helt enkelt bli att operera för att titta efter.. dom ryckte ju i alla halmstrån som fanns för att försöka få mig frisk..
 
Tyvärr så hjälpte inte heller denna operationen, dom bytte ut den delen på shunten även fasst det inte var något synligt fel.. men tyvärr så hjälpte det som sagt inte.. :(
 
Spela skip-bo har man gjort måånga gånger på sjukhuset..
 
Utsikten från mitt fönster i Lund... 11 våningen!
 
Denna gången fick jag komma hem efter några dagar.. åkte hem till moster och bodde där över helgen.. mamma och jag vågade inte riktigt åka hem ännu, eftersom det var så nära inpå operationen.. och tur var väl det..
 
Efter en eller två dagar "hemma" så började jag må konstigt, tappade känsel och började få svårt för att röra halva kroppen.. så det blev akut in till akuten i Lund, där jag blev inlagd igen med undersökningar, dom misstänkte att det hade blivit nån inre blödning i huvuvdet.. men det hade det som tur var Inte.. inget som syntes iaf, men något hade iaf hänt.. men det gick tillbaka av sig självt sen! Så det blev observation ett tag innan jag fick åka hem igen!
 
Mycket har man varit med om.. och jag önskar sååå att detta kunde sluta och att alla operationer och behandlingar hade gett resultat! Önskningarna i livet är många, men för mig är den absolut största att få bli frisk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela