Välkommen!

Modellerna!

Publicerad 2012-11-09 09:00:00 i Kul framför kameran!

Dax för lite modell-bilder igen på mig, bror och David.. ojoj vad kul vi hade <3
 
Här "gjorde vi reklam för synsam"..  vi tog alla på oss våra glasögon och börade.. hmm.. posera? Haha
 
Gör inte David mig till mitt rätta jag här? ;) Hahaha så kul vi hade när vi såg detta foto!
 
Min och här kan jag ju faktiskt säga min, BARA MIN helt fantastiska bror!
 
Jag ska alltid vara med på "ett hörn"..
 
Tur att killarna fick fler fina foton på sig själva!
 
Allt blir lite roligare med lite rekvisita ;)
 
Jao, till och med MYCKET roligare :D Haha som vi garvade!
 
Fotografen (pappa) slängde sig in och var glad han också :D
 
Vi kunde faktiskt vara allvarliga också!
 
Och jag.. jag var glad som vanligt såklart :D
 
Fy fan vilken rolig dag vi hade.. skratten var många så att tårarna kom.. fantastiskt!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2012-11-09 10:04:43

Helt underbart! Älskar bildstoden när vi tittar i våra koppar och utbrister i skratt. Ja så kul vill jag ha oftare!!!
Kram snygg Tess!

Svar: Visst är det underbart! Jag älskar också den bilden och den när du hänger mig.. haha.. vart fick vi allt ifrån egentligen? Vilka härliga bilder!Kram på bästa David
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela