Välkommen!

Nu är vi uppe!

Publicerad 2012-11-04 10:02:00 i Kärlek är vackert!

Hehe.. var ju pigg vid kvart över sju när jag vaknade, låg och spelade och tittade på andreas typ över en timme.. men jag somnade om igen ;)
 
Blev så trött när jag hörde min älskades andetag, så rofyllda och djupa.. låg bara och mös av hans närvaro på morgonen, så sen somnade jag i hans armar <3
 
Älskar sånna här mornar! Så lycklig när vi gick upp att jag ställde mig och tog hand om all disk sen igår och satte igång en maskin..
 
Nu står frukosten på bordet i vardagsrummet, den ska avnjutas tillsammans! Och till det så ser vi ett avsnit av modern family ;) Riktigt rolig serie :D Tihi
 
Idag känns det som att det kommer bli en mysig dag, men vi får väl se!
 
Så underbart att vakna till ett fint och städat hem, någerlunda iaf :) Inte massor med saker överallt! Jag blir så glad!
 
Nu ska jag lägga mig bredvid min underbara sambo medans han spelar en match fifa i väntan på att brödet ska bli färdigt!
 
Jag Älskar min Andreas, bättre sambo kan man inte ha.. så tror ni att ni har det? Då har ni fel, för honom har jag.. tihi.. ;) Nejdå, finns flera underbara, men för MIG är ju såklart Andreas den underbaraste! <3
 
Kram och kärlek till er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela