Välkommen!

Nu får toa-springer gärna upphöra!

Publicerad 2012-11-12 14:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ringde jobb och sjukskrev mig inför morgondagen, så detta verkligen får gå över, föröskte vänta så länge som möjligt, men eftersom jag fortfarande springer på toa och bara fått i mit några skedar nyponsoppa änsålänge så var det de bästa..
 
Illamåendet är där hela tiden, men jag behöver inte sitta och hulka mig hela tiden.. lyckats sova en del mellan illamåendet och toa-springandet! Skönt! Magen krånglar massor, toa-besöken blir många.. men smärtan är inte lika mkt, beror väl på att jag inte behöver hulka mig så mycket!
 
Får se när Andreas kommer hem idag.. sjukt hur mycket dom värkar ha att göra.. galet! Men som jag skrev till Andreas, jag vet att han kommer behöva jobba över.. som alltid, passa då på att göra det ikväll när jag ändå är dålig och inte orkar vara social iaf! :) Vi får se när han kommer hem..
 
Klockan är redan tre.. känns som det bara är morgon än typ.. :P
 
Börjar känna hunger.. undra om jag kan lyckas få i mig nån mat senare ikväll tillsammans med Andreas, vi kan ju alltid hoppas :)
 
Tror jag ska ta och försöka få i mig lite vätska, sen försöka sova en stund till om jag lyckas så att jag förhoppningsvis blir lite piggare!
 
Vi hörs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela