Välkommen!

Nu gäller det att jag håller mig frisk!

Publicerad 2012-11-04 12:11:16 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Blä, blev jätte teppt igår kväll, likaså idag på morronen när jag vaknade var jag helt igen teppt.. hoppas INTE jag håller på att bli  förkyld igen! Usch och fy.. men troligen är det bara min allergi.. hoppas hoppas..
 
Andreas är väldigt beskyddande, får inte ha balkongdörren öppen för länge om jag är i köket, det är ju kallt nu och jag kan bli sjuk.. söto!
 
Känner mig dock mer klar i huvudet nu när jag inte tagit hostmedecinen på några dagar.. riktigt härlig känsla ska jag tala om.. UNDERBART :D  Men tröttheten sitter i sig och jag blir trött efter att jag varit uppe en stund.. men det kommer väl sakta men säkert det också!
 
Så på tisdag ska jag tillbaka till jobbet igen, hoppas det ska gå bra.. inte många arbetspass kvar nu innan operationen! Närmare bästämt 8 eller 9 stycken + ett möte :) Sen blir det några månaders sjukskrivning igen..
 
Nu gäller det att jag håller mig frisk.. så att operationen blir av!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela