Välkommen!

Nu var det klart!

Publicerad 2012-11-16 09:11:35 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej på er!
 
Haft fullt upp här idag på morgonen, fick nån städmani igår och började damma och allt när vi hade burit ut möblerna, så Andreas hann inte dammsuga här.. så nu på morgonen har jag grejjar klart här, dammsugit, dammat, bäddat och plockat iordning det sista..
 
Har till och med redan hunnit ställa in kakan i ugnen som jag ska bjuda på när gästerna kommer sen! :) Ser fram emot dagen, ska bli mycket trevligt.. hoppas att kakan blir bra bara, nytt recept nämligen, svärmor bjöd oss på denna kakan härromdagen fast med blåbär och den var smaskig.. men idag tog jag med jordgubbar och sen kommer den serveras med glass! Gottit!
 
Nu trivs jag här hemma igen, iaf om man håller stängt in till extrarummet.. där inne är katastrof med massor med saker och tvätt och ja, man kommer inte ens in där haha.. får se om Andreas hinner göra klädstång idag på jobbet så att vi kan hänga ut alla ytterkläder där iaf.. får vi bara ut det och bort saker som sen ska in i förrådet så kommer det bli kanon fint där inne också :)
 
Nu är det bara jag som ska in i duschen och sen göra mig iordning.. sen kan jag ta det lugnt, fixa nåt att äta innan dom kommer också..
 
Ikväll blir det bio med min sötnöt! Ska bli riktigt mys.. riktigt länge sen vi var på bio.. skönt att komma iväg och göra nåt.. sen avslutar vi kvällen troligtvis med plump :D
 
Nu tar jag och hoppar in i duschen så jag inte behöver stressa sen!
 
Vi hörs när vi hörs! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela