Välkommen!

Och så var det dehär med att ta det lugnt...

Publicerad 2012-11-06 11:50:40 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jao, jag har nog allvarliga problem med det :P
 
Varit iväg och handlat nu, behövde ju som sagt energi.. plus att jag behövde championer och bröd..
Ska laga karrékotlett, bea-sås, klyftpotatis och sallad att ha med mig till jobbet :) Smaskens får vi hoppas iaf!
 
Och sen var det dehär med att ta de lugnt innan jobb, just nu står jag och plockar ur och i diskmaskinen.. hmm.. får ju så dåligt samvete om det inte är gjort nåt när Andreas kommer hem från jobbet :/ Varför? Varför kan jag inte bara låta saker vara som dom är ibland och tänka på mig själv? hmm..
 
Äsch, ser det som så att håller jag igång mkt kanske jag inte blir trött? Haha.. ska iaf plocka iordning här och sätta igång en ny maskin, sen göra mat.. sen får vi se om jag hinner vila nåt ;) haha..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela