Välkommen!

Riktigt härligt och lyxfällan!

Publicerad 2012-11-12 23:04:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Verkar som att de bara var en-dag-kräk-sjuka .. fått i mig lite äppel i eftermiddag och nu en halv smögås! Kör som fan i magen men än så länge har jag fått behålla de mesta :) Hoppas nu detta försvunnit helt tills jag vaknar imon!
 
Lyxfällan har varit mitt program idag haha.. kollat en massa gamla avsnitt och mer lär det väl bli imon, man brukar ju inte vara super pigg efter en sån här helvetes dag precis.. Men shit vad folk sätter sig själva i knipa, det är ju fasen galet!
 
Andreas ska bara spela färdigt sin fifa-match, sen är det hög till för sängen.. klockan är ju redan elva :O
 
Imorgon blir det en lugn dag, hoppas inneligt på att inte må illa och behöva springa på toa stup i kvarten iaf :)
 
Fick precis se film när min älskade guddotter Mollie går, så underbart, vad dom lär sig.. känns som jätte länge sen vi träffades, även fasst det inte är så super längesen.. men snart måste vi få till en dejt igen.. jag blev ju sjuk förra gången då vi skulle ha setts :(
 
Men på fredag kommer iaf min gudson, hans mamma Cacca, Lucas, Madde, Ottilia och Oliver.. tror bara det är dom som kommer, vilket fall som helst så ska det bli trevligt!
 
Nu kör de runt här igen..
 
Säger gonatt nu så hörs vi förhoppningsvis piggare imon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela