Välkommen!

Att roa sig..

Publicerad 2012-11-08 15:18:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det blev ett långt inägg förrut kan man ju säga.. och vet ni, ett ännu längre har jag suttit och skrivit nu, men det kommer upp först imorgon!
 
Har ju nästan skrivkramp i händerna.. men det är det värt, så mycket känslor jag fått ur mig nu, riktigt skönt..
 
Nåt annat jag också fått i mig nu är mina pannkakor, gott gott var det.. nu klarar jag mig fram tills dess att Andreas kommer hem ikväll :)
 
Blir ensam här ett par timmar till, Andreas ska ju till sin mamma vid fem och hjälpa henne slänga skit och jag känner att jag är nog inte så pigg för det, så jag stannar hemma även ikväll.. han skulle jobba fram tills dess att han ska och hjälpa henne, så de tar ju några timmar till!
 
Under tiden kan väl jag roa mig med att hänga lite tvätt kanske? hehe.. de borde jag göra, maskinen är nog klar sedan länge..
 
Super sugen på cola.. daah, blir galen.. men imon är det fredag, det är väl tur det ;) Ny dag, nya möjligheter och förhoppningsvis mycket piggare! :D
 
Gårdagens "halv åtta hos mig" kan jag också roa mig med att titta på, så vi kan se vecko-finalen sen ikväll! :D
 
Alltid kommer man på något att roa sig med ;) om det så bara är att ligga i soffan och stirra så är det väl också ett sätt att roa sig på antar jag :P
 
Näe nu är de slut på min "mun-diarre" här.. kände att det behövdes ett inlägg som inte handlade om medeciner och sjukdomar :D
 
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela