Välkommen!

Saknar min cykel!

Publicerad 2012-11-20 08:04:07 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ska köpa ny sen när min fot har blivit bra igen.. har redan kollat ut vilken jag ska ha.. så hoppas verkligen att den finns kvar nästa år! ;) Min vita blev ju stulen bara efter jag haft den några månader, riktigt synd! Varför kan inte folk acceptera vad som är sitt och vad som är mitt?!
 
Musiken i hörlurarna var såklart ett måste!
 
Sista biten började det regna som fasiken, jag hade typ alltid den turen med mig att det började regna när jag cyklade.. men bara att trampa på och försöka se glad ut ;)
 
Det var en bit och det tog sin tid.. men rätt vad det var så var man framme i Örsjö :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela