Välkommen!

Sexmissbruk, något jag inte kan förstå, men intressant!

Publicerad 2012-11-22 14:09:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Mumms.. fått i mig lite sen lunch nu.. ska ju jobba ikväll så då försöker jag äta runt två så att jag klarar mig fram tills matuppehållet på jobbet :)
 
Tänkte ta och åka lite senare till jobbet idag.. varför ska jag alltid vara där vid tre och atomatiskt få rapoort.. när jag egentligen inte börjar förrens vid halv fyra! Så idag tänker jag inte åka förrens vid tre hemmifrån! hihi.. måste lära mig att inte behöva vara minst 30 minuter innan till allting..
 
Sitter och tittar på TV3 dokumentär.. sexmissbruket tog över deras liv..  Hemskt att vara så, men samtidigt blir man arg för man förstår inte riktigt det där eftersom jag själv aldrig varit otrogen och aldrig kunnat tänka mig att vara det heller.. men intressant, eftersom jag själv varit utsatt för denna typen av människa!
 
Ska fortsätta kolla nu, verkar intressant! Slutar lagom till det är dax att åka till jobbet :) Tur jag har allt klart :D Tihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela