Välkommen!

Som en full kille på krogen!

Publicerad 2012-11-11 08:03:00 i Djuren!

Haha, vilken jämförelse..
 
Benny är (kom jag på nyss) som en full kille på krogen.. han sitter och spanar på mig, men så fort jag vänder bort ansiktet mot honom och ler så kommer han framspringandes och hoppar upp bredvid mig och spinner och vill mysa! Tar med tassen på mig i hop om svar!
 
Haha, vilken jämförelse va? ;)  Kom på jämförelsen nyss, men det stämmer ju rätt bra om man tänker efter! Dock klappar jag ju hellre tillbaka på Benny än på en kille på krogen.. haha
 
Näe nu blir det att inta sidoläge och se modern family.. på mig lär Benny ligga som ett plåster och pinna.. eller när han lär nog stå bredvid och spinna och skrika på mig, men jag tillåter det idag ;) Värre blir det om Tessie också kommer och ska stöta in sig hos mig (ja, för ni som har råkat ut för Tessie, ni vet verkligen att hon stöter in sig)! Gör hon det så blir det triangeldrama och en av dom blir svartsjuka och går härifrån och den andra står som stolt vinnare!
 
Haha, vad kul vi har de här hemma va? Låtsas vi är på krogen och det blir triangeldrama.. jaja, rollspel är väl inte fy skam såhär på morgonen! Jag hatar allt som har med rollspel och teater att göra, men i min ensamhet med två katter så blev det nu rätt så kul! :P
 
Nu har jag flummat klart här.. vi hörs!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela