Välkommen!

Stalkers!

Publicerad 2012-11-15 08:35:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det blev inget sova här inte, kunde inte slappna av! Men nu har Andreas hört av sig och allt känns mycket bättre :)
 
Men nu är klockan för mycket för att försöka sova, får helt enkelt vänta med det tills kvällen kommer! Tihi, men just nu känner jag mig jäkligt trött igen.. hmm, undra hur detta ska gå.. får nog gå på full energi hela dagen för att inte bli helt slapp! :P
 
Nu sitter jag uppkrupen i hörnet av vår snygga soffa, under mitt härliga täcke.. satte precis igång stalkers som var igår.. får se om jag vågar röra mig härifrån sen ;) Hehe.. men tanken är att jag efter programmet ska ta på mig lite och fixa.. vi får väl se ;)
 
Ne, ska försöka koncentrera mig lite i programmet här.. det är ju så sjukt såntdär, otäckt, man vill inte tro att det är sant... samtidigt så är det väldigt intressant att se!
 
Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela