Välkommen!

Underbara Barn!

Publicerad 2012-11-14 09:52:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Härliga famil, vilken stor betydelse ni har i mitt liv! Tessie också dessutom, som ligger i bakgrunden och spanar! Lilla älskade Sune fick vara med på bild också, lilla ängla-katt <3
 
Jonna myser hos mig <3
 
Hör tyckte man att Jonna vuxit så mycket och blivit så stor tjej, vad är hon inte nu då? :O Otroligt vad tiden försvinner snabbt!
 
Jonna och jag!
 
Lucas och jag! Mys på hög nivå!
 
Hehe, "bort med dig Tessan!"
 
 
"Drar jag dig tillräckligt hårt i näsan så kanske ni slutar ta bilder"
 
Underbara Underbara barn!
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-11-14 13:06:48

<3 Sune <3

Svar: <3
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela