Välkommen!

Uppe med tuppen och trött, men det är det värt!

Publicerad 2012-11-28 07:09:07 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Gomorron! Här sitter jag.. klockan sju på morgonen.. gick upp när Andreas åkte till jobbet.. tanken var att jag ska gå och göra mig iordning men har inte orken riktigt ännu och mina tabletter måste värka först..
 
Tanden känns bättre, visst hat jag ont fortfarande, men mycket bättre än igår iaf! Så idag åker jag till Malin med familj.. ska bli himla trevligt, efter det blir det direkt att åka och träna för att sedan handla lite, hem och invänta Andreas, laga god mat och sen åka och bowla.. Får se om jag orkar med dagen :P
 
Ska vara hos Malin runt nio.. så jag tänkte att jag skulle till Kvantum en runda innan och kolla deras julmarknad! Se om dom har något snyggt vi behöver! Måste ha mossa och ljus så jag kan göra lite adventsfint till Söndag.. Vi får se vad jag hittar för skoj :)
 
Har sovit inprencip hela natten, har väl vaknat sådär fyra gånger att det gör ont i tanden och huvuvdet, men har somnat om någerlunda snabbt igen.. sååå skönt kan jag lova er!
 
Nu ska jag gå och packa min träningsväska och lite så.. sen får jag väl börja göra mig lite iordning för att åka.. fullspäckad dag, men är ju inte precis ansträngande saker jag ska göra.. TACKAR gudarna att min tand är bättre idag, annars hade jag ju fått ställa in allt!
 
Hoppas ni får en fin dag och att ni inte har en borttagen tand som spökar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela