Välkommen!

Uppe med tuppen..

Publicerad 2012-11-01 05:07:36 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag är ju galen :P
 
Andreas stackarn har pecis åkt iväg till jobbet.. usch för att behöva börja så tidigt och ha övertid på morronen, han är så duktig min kärlek!
 
Och jag då? Jag borde väl sova nu, som knappt sovit nåt inatt? Näe då.. jag har sån magvärk så behöver ha lite mat i den.. så ugnen står i full gång med en baguett i.. all mat åkte upp igår kväll så fick springa på toa innan jag somnade, så sovit på en helt tom mage, så förstår att den skriker efter mat nu!
 
Men när baguetten är uppäten så ska jag lägga mig igen och hoppas på ett par timmars sömn iaf.. vi får väl se hur det går :)
 
Sålänge säger jag.. GodMorgon och GodNatt!
Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela