Välkommen!

Usch, så förbannat jävla bitter!

Publicerad 2012-11-11 13:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Alltid detta jobb! Tur att min sambo annars är jävligt underbar, så förlåt älskling att jag är så förbannat bitter! Det är mitt eget fel och jag vet inte varför jag inte kan vara glad längre!
 
Helvetes jävla skit!
 
När ska vi ha tid för oss, utan att behöva känna att vi måste hinna göra tusen saker för sen vet man inte när han är hemma nästa gång?  Det är vad JAG känner, för att jag är så jävla dum och stressar med allt, varför inte bara koppla av och ta det som det kommer?
 
Jag är totalt jävla slut! Så bitter! Inte likt mig! Antar att det bara är att bita ihop, se glad ut och acceptera att jobb är viktigt och inget annat får gå före!
 
Dessutom är jag så himla orkeslös efter luftvägs-inflammationen så jag skulle nog kunna sova ståendes om jag bara hade lite ro i kroppen..
 
Blä, suck och stön!
 
I dagens samhälle ska man vara jävligt glad att man har jobb, att man får in pengar och att man inte är arbetslös! Jag är med på allt det där, och jag är Jävligt Glad för det, men det ska vara i rätt mängder!
 
Vad jag gnäller, men jag behövde verkligen det nu!
 
Jag har världens bästa pojkvän på väldigt många sätt som jag älskar mer än nåt annat, men ibland blir det bara för mycket och man känner sig som världens liten skit som bara går och skitar ner!
 
Inga missupfattningar nu.. JAG KÄNNER mig som en skit, ingen har sagt eller tycker att jag är det! Detta är bara MINA känslor som jag var tvungen att få ur mig på nåt sätt och nu blev det här!
 
Innan kunde jag gå ut och få ut mig alla dumma känslor genom en cigg och inte ens det kan man göra nu! Antar att det även är det som gör mig frustrerad :P
 
Aja vid 15-tiden kommer väl iaf Andreas hem, som det ser ut nu.. vi kan ju hoppas iaf :) Men de gör han nog, för vid 18 sen så kommer svärmor och det blir lite plump ikväll!
 
Hoppas på en trevlig kväll, vilket den säkert blir om bittra jag kan få upp humöret lite! Har ni nåt bra tips på vad man kan göra för att bli glad när det känns som att inget i världen hjälper?!
 
Är så bitter att tårarna försöker spränga sig ut genom ögonen, men jag orkar inte, orkar inte behöva gråta för att få bort min bittehet!
 
Oj, de blev ett långt inlägg.. men de får ni stå ut med, nu vet ni hur mina dagar ser ut bakom fasaden! :P
 
Dax att förbereda lite med lunchen, middagen blir det väl kanske man borde säga.. lunch är väl lite sent att äta efter 15?!
 
Ha de gott sålänge, vi hörs, om jag inte skrämt iväg er för gott nu! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela