Välkommen!

Välkommen!

Publicerad 2012-11-13 11:08:54 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Välkommen till en ny design!
 
Det fanns saker som inte riktigt fick mig nöjd med den andra designen, som tex att alla ketegorier och länkar osv var med stora bokstäver och det var svårt att utskilja dom olika från varandra.. nu är det mer uppradat och jag kan ha alla dom kategorier jag vill ha, inte vara enstaka ord till kategori!
 
Kommer bli lite mer kategorier här nu så småningom, så att det blir lättare för er och för mig att hitta det man vill här i bloggen!
 
Helst av allt skulle jag ju vilja ha en egen design igen på bloggen, någon som vet nån som gör sånt? Men än sålänge så går det bra att ha det såhär..
 
Det viktigaste är att det nu är lättare att utskilja dom olika katergorier och inläggen som finns! Lite tråkigt med så mycket vitt kan jag tycka, men som sagt, nu har jag hittat en jag tycker är stilren för ögat och lätt att hitta på utan att det ser så klumpigt ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela