Välkommen!

Vart är sköterskorna när dom behövs?!

Publicerad 2012-11-15 12:39:00 i Tankar och funderingar!

Skulle anmäla mig, där man anmäler sig innan Behandlingsbadet! Där sitter en stackars kvinna och mår jätte dåligt! Som säkert alla människor vet så vimlar det av sköterskor på ett sjukhus, så också sär eftersom de var julmarknad precis bredvid kvinnan!

Ingen regaerar på att hon sitter och flor rakt ner, jag tyckte hon såg ut att må dåligt men ville ej fråga utan tänkte avvakta nån minut och se om hon bra satt så för att hon vände på receptionen som var stängd just då!

Sen kommer de en man som hon känner lite grann som ser att hon är dålig! Vi står och pratade om att de måste ju finnas nån sköterska! Då kommer två stycken sköterskor och tittar och bara går förbi, innan vi hinner reagera så är dom borta, sen kom äntligen receptionisten och hjälper henne, tydligen opereras för en vecka sedan och var ute på promenad och blev dålig!

Usch så hemskt! Visst nu förstår jag ju att sköterskorna säkert trodde hon bara satt så, men just då var det frustrerande!

Får anmäla mig sen efter träningen, ville inte stå kvar där och glo..

Nu ska de tränas som aldrig förr;) eller inte.. Ska ta de ganska lugnt så jag inte mår dåligt sen, har ju en viss förmåga att köra slut på mig, särskilt när jag precis varit sjuk! Antar att det har något att göra med att jag inte vet när jag blir sjuk nästa fång.. Kan kanske ligga nåt i det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela