Välkommen!

Vem tror ni jobbar?

Publicerad 2012-11-01 16:42:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Mmm, inte svårt att lista ut.. stackars Andreas sliter som ett djur :( Även fasst han började så tidigt idag så måste han jobba över i eftermiddag också, förjävligt är min mening, inte för att jag får vara ensam utan för att jag är rädd om min pojk! Hoppas inte han behöver jobba alledes för länge!
 
Själv är jag helt slut efter träningen, men har fått lite gjort här hemma iaf.. men nu när jag satte mig ner så känns det som att jag ska somna.. så ska nog ta och vila en stund..
 
Förstoringarna hade kommit idag och jag har nu fått in den ena i ramen, måste köpa en till ram för att kunna göra klart den sista förstoringen också.. det blir sååå fint! Love it!
 
 
Jag är nöjd! Vad tycker ni? ;)
 
Tror jag ska ta och lägga mig en stund.. känns som det behövs om jag ska orka vara uppe ikväll!
 
Imon tänker jag sluta helt med medecinen :D Hoppas jag känner mig piggare då!
 
Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi!
 
Kram Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela