Välkommen!

Din dumma värk!

Publicerad 2012-11-08 10:43:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Gillar inte sånna här mornar, bara legat här i soffan, kan inte göra nåt spec för huvuvdet spränger, kan inte sova för huvudet spränger..
 
Jag får gilla läget helt enkelt!
 
Idag gör sig synen besvärad också, debbelseendet visar sig lite igen och det är mindre roligt.. försöka vila nån timme till och se om det släpper..
 
Vilken tur att jag mår såhär på en ledig dag ändå, annars brukar värken vara expert på att leta fram dagar jag jobbar som dom vill spränga mig på.. haha idag din dumma värk lyckades du inte!
 
Dock lyckades du, din dumma värk, förstöra min dag med Malin! Men jag ska ge igen en dag, en vacker dag då jag vet hur jag ska göra för att få ut dig ur mitt huvud!
 
Skulle man inte kunna sätta upp en skylt, tillträde förbjudet för huvuvdvärk? Det vore väl kanon? Kanske inte lika ofta som den vågar sig hit då?
 
Haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela