Välkommen!

Vilken skillnad!

Publicerad 2012-11-18 22:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Oj, vilken skillnad det kan vara att jobba ena kvällen til den andra.. idag har det varit hur lungt som helst! Blev lite orolig för jag hade fått en runda som jag ALDRIG går, mår inte bra av att gå den.. men som tur är så har man förstående arbetskamrater som bytte med mig! TACK!
 
Ligger här i sängen och väntar på Andreas.. och funderar på vad jag kan göra på fredag, Andreas och Jonas åker kanske till tyskland om Andreas fick ledigt och jag fick INTE följa med.. Jag som tjatat på Andreas i år nu om att jag vill till tyskland, men nej då.. suck suck suck, men får han ledigt så åker han iaf :(
 
Sååå... är de nån som inte har nåt för sig på fredag kanske?!
 
Less, BESVIKEN och trött är jag nu.. så nu blir det natti här.. så hörs vi imon!
 
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela