Välkommen!

Vill sova!

Publicerad 2012-11-11 07:52:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Varför vakna vid 06.40 på en söndag och inte kan somna om? Jooo, för att Andreas jobbar.. suck.. legat i soffan och försökt somna om, men det är ju lögn i helvete.. så har bara legat och kollat runt lite på nätet typ och väntat på att mina värktabeltter ska värka, vilket dom gjort lite grann nu..
 
Snart, om en liten stund eller så, så ska jag ta på mig lite kläder, kamma till håret och sticka iväg till gross och handla lite frukost, för att sedan åka iväg till Andreas jobb med lite frukost.. så vi slipper äta frukost själva iaf.. jag är ju inte hundra överrens med hans jobb för tillfället, man vet aldrig när han kommer hem om dagarna och om han ska jobba på helgerna.. kasst tycker jag! Tur han snart har massa semester!
 
Ska se klart ett avsnitt av modern family som vi såg igår innan vi la oss, dock så somnade jag titt som tätt, så tänkte ta och se det nu, så har jag sett det ordentligt iaf ;) Tihih.. inte lätt när man är trött ;P Är fortfarande mycket trött efter den luftrörsinflammtionen jag hade sist.. den tog verkligen krafter.. suck!
 
Skruvade ihop "akvariebänken" igår.. tror det kommer bli kanon :) Skönt att få allt i samma serie så det matchar ihop :) Bara dörrarna som ska på och hål som ska borras så sladdarna kan gömmas inne i skåpet.. sen är de att flytta på akvariet och börja ställa in alla glas som ska vara där i.. skönt att få undan det också! Kanon!
 
Ha en fortsatt bra dag så ses vi!
 
Kram Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela