Välkommen!

Beställning av smörgåstårta!

Publicerad 2012-10-21 11:59:00 i Mat / Dryck / Deserter / Snacks

Fick en oväntad beställning härromdagen.. på smörgåstårta, till Malins bror Joacim som fyllt 20år!
 
Så idag har dom varit och hämtat den.. jag blev nöjd med resultatet.. hoppas dom blir lika nöjda och att den smakar gott :)
 
Jag tycker det är såå roligt att dekorera.. vad tycker ni om min dekoration? :D Ser det inte inbjudande ut? Det tycker iaf jag, jag som inte ens är nåt fan av smörgåstårtor längre, men desto roligare att göra som tur är.. så jag kan gärna göra, så kan nån annan äta upp dom! Tihi
 
Tar ett par timmar att göra en tårta, men blir dom som äter nöjda så blir vi nöjda och då är det värt all tid!
 
 
 
Grattis Joacim! Hoppas du får ett fint kalas! Kramar från oss!
 
 

Kommentarer

Postat av: Stephan

Publicerad 2012-10-21 13:49:51

Nam-nam. Väldigt fin tårta o säkerligen vrålgod. Du är duktig på att dekorera. Synd att konstverket ska skära itu.

Svar: Tack Stefan! Jo, dom säger att den var god, jag har ju inte själv smakat så kan inte uttala mig om det ;) hehe.. Tack! vad kul att höra att man är duktig på något som man tycker om att göra :) Japp, det får ju inte länge vara ett konstverk ;)
TucciT

Postat av: Mamma till Eddie & bebis i Oktober 2012

Publicerad 2012-10-21 14:27:21

Men gud vad gott det såg ut ..... Vi ska äta smörgåstårta sen när bebisen kommit och fira ska bli så gott !!!

Svar: Tack tihi.. man blir liiiite sugen när man ser det faktsikt :)
Det låter som en bra idé.. hoppas du inte behöver vänta för länge på bebis! Lycka till!
TucciT

Postat av: Elin

Publicerad 2012-10-22 17:53:27

Den ser super god ut:) Du får börja göra smörgåstårtor vid sidan om ditt jobb:)

Svar: hehe.. den verkade bli uppskattad också :) FÅr väl se.. vill du göra en beställning? haha
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela