Välkommen!

Blir så förbannat trött på detta..

Publicerad 2012-10-18 12:18:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Lika bra att uppdatera direkt, sen ska jag lägga mig ner och föröska sova en stund.. iaf vila lite..
 
Läkaren sa väl ungefär det jag trodde, övre-luftvägsinfektion, hördes inte så mycket på lungorna ännu, men får inte bli för kall eller så för det kan då utvecklas till lunginflammation också och det vill jag ju INTE ha..
 
Ska äta lite starkare hostmedesin 3 ggr om dagen.. och ena av mina astmamedeciner som jag endast tar en gång om dagen ska jag öka till SEX gånger iställlet :/ Detta för att jag helst inte vill äta stora mängder av kortsonet, så vi ska testa och se om detta hjälper, det är kortison i det sprayet, men det blir ju inte lika kopncentrerat! Jag blir ju så himla dåsig och slö och konstig av kortisonet så vill helst undvika det, vill ju inte gå som i en bubbla.. även att jag typ gör det nu också så vet jag att det tar tid innan kortisonet sen försvinner ur kroppen! Men jag har kortisonet hemma iaf, till nödfall, som igårkväll.. hade inget val än att proppa i min 12 tabletter :(  Men med denna ökning av astmamedecinen så hoppas jag att jag ska klara mig..
 
Uppe på allt detta så blev det sjukskrivning i 14 dagar :( Blir så förbannat trött på det, vet att det är för att det är så viktigt för mig att bli helt återställd innan jag går tillbaka i arbete, men ändå, det är så sjukt jävla tråkigt så det är tröttande!
 
 
Det var väl ungefär vad som hänt idag.. nu ropar soffan att jag ska komma och bädda ner mig.. och det tänker jag göra också, med en kopp varmt te med honung!
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela