Välkommen!

Boven i dramat!

Publicerad 2012-10-23 13:43:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Japp.. boven.. just precis.. hostmedecinen!
 
Tar jag den inte, så börjar jag hosta så jag spyr och får astmanfall, tar jag den så blir jag helt slö som i en dimma i en bubbla..
 
Detta märktes tydligt igår.. tog inte hosmedecinen under dagen och jag var någerlunda pigg.. på kvällen hade jag svår hosta så fick ta den och då blev jag precis som dagarna innan, helt slö och somnade sittandes.. fick ta den innan jag gick och la mig också, tycker de suttit i hela förmiddagen..
 
Vad ska jag göra? Hmm..
 
Antar att jag måste ge detta en chans att läka ut ordentligt, men det är jobbigt att vara så trött hela tiden, det går liksom upp och ner, ena stunden känns det som att jag skulle orka göra allt, nästa kan jag sitta och sova..
 
Daaah..
 
Hoppas ni har en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela