Välkommen!

Då var det fredag igen då..

Publicerad 2012-10-26 12:03:38 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Oj vad tiden rusar iväg, samtidigt som det känns som att den går väldigt sakta så känns det som att de också går väldigt fort.. mysko!
 
Plockat i köket idag, nu är det rena och fina ytor tills Andreas ska baka pizza ikväll ;) tihi.. och självklart eftersom det står pizza på menyn så kommer Eriksson hit och avnjuter den och plump med oss.. vem vinner ikväll tro? troligen inte jag eftersom jag är lite "borta i huvudet", men jag ska göra mitt bästa.. jag får väl se till att det blir en runda yatzy så jag har chans att spöa pågarna i nånting ;) Haha..
 
Idag ska Andreas få putsa glas också :P Jag är inte bra på sånt där med fönsterputs och sånt, så det får gärna han göra ;) Vi har ju fått våra glas att ha på hela tv-bänken nu.. ska bli spännande och se hur det blir :) Slipper ju att det ska bli massa repor som jag irriterar mig på ;) Nu inväntar vi bara glasskivan till akvariet, sen kan vi köpa bänken vi ska ha under akvariet också och slänga ut de gamla i förrådet, sen börjar det ta form i vardagsrummet.. härligt värre :D
 
Vad mer har jag att berätta?`Joo.. jag ÄLSKAR min Andreas över allt annat, bara så att ni vet det ;)
 
Tack o Hej, det var allt från Mej!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-27 12:25:37

".. jag får väl se till att det blir en runda yatzy så jag har chans att spöa pågarna i nånting ;) Haha.."

Har ett visst minne av att det blev 2-1 till mig ;)
Tack för en trevlig kväll!

Svar: haha jooo de blev väl det :P haha, men jag fick två 16 poängare o en 17 i plumpen iaf ;) haha..
Det blir inte alltid som man tänkt sig ;)
Tack själv!
Kram
TucciT

Postat av: Eriksson

Publicerad 2012-10-27 12:26:17

Hmm min kommentar ovan..

Svar: hehe fölrstod det...
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela