Välkommen!

Dagen idag..

Publicerad 2012-10-25 15:16:19 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Dagen idag har varit.. som alla andra typ.. :P
 
Mår lite bättre, tröttheten finns där och blir trött av minsta lilla, ont i kroppen.. men har iaf orkat vara uppe största delen av dagen idag :) Plockat här hemma och tagit hand om massa tvätt som bara legat eftersom jag inte orkat ta hand om det.. så det känns skönt :D
 
Just nu satte jag mig i soffan och ser lite skilda världar! Ska väl snart börja förbereda kvällens middag, potatisgratäng och fläskfilé! Ska bli smaskigt..
 
Ikväll blir det nog att se en film i min ensamhet och vila, Andreas ska ner på stan och dricka öl med några jobb-polare, så jag är ensam ikväll.. igen..!
 
Uppdaterar kanske mer under kvällen, annars hörs vi nån annan dag ;)
 
Skepp o Hoj!
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela