Välkommen!

Ett helt vanligt Therese problem..

Publicerad 2012-10-20 13:49:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vad kan det vara? Jooo juste, att sitta still :P
 
Börjar piggna på mig lite och som vanligt så vill jag göra allt då.. städa, plocka, tvätta och dona med massor som man ser måste göras.. men jag får inte.. får inte.. får inte.. men det är lätt att fuska när man är ensam hemma!
 
Alltså har jag gått här och småplockat på förmiddagen, vilket nu resulterar i en väldig trötthet och yrsel, men jag får skylla mig själv, ändå tycker jag ju inte att jag gjort nåt direkt ansträngande :( Har ju vilat massa också faktiskt!
 
Aja.. nog om det.. :)
 
 
 
Andreas hade inte drömt idag på morronen, han tyckte verkligen att det var som att jag inte andades.. stackarn, jag kan skrämma honom.. men han somnade ju om lika snabbt igen så de var nog ingen större fara, men gulligt ändå tycker jag.. min sötnöt! Hoppas det går fint för dom på matchen nu!
 
Själv blir det snart lite lunch, blir bara två potatisplättar med lite lingonsylt.. lagom och lätt.. precis vad jag behöver idag ;) Dock väldigt sugen på pizza eller inbakad sallad, men orka ta sig till pizzerian? Nehe du.. inte ensam går man inte ut och äter sånt om man heter Therese ;)
 
Tror lunchen är klar snart, så ska gå och kolla så jag inte bränner dom..
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela