Välkommen!

Förstoringar beställt!

Publicerad 2012-10-29 12:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nu har jag gått igenom alla bilder från bröloppet.. shit vad bilder, tagit nån timme att sotera ;) Har även precis beställt förstoringen som Andreas och jag bestämt att vi skulle förstora och hänga med det fot vi fick av Elin och Andreas..

Detta foto blir det som kommer pryda vår vägg tillsammans med det andra :)
 
Klippte till och lyckades få ett fin foto på mig också som jag bestämde mig för att förstora upp i samma format, så får köpa en ram till det också, så detta kommer också att hänga och pryda väggen tillsammans med dom andra..
 
Kommer bli så fint <3 Tack Elin för alla bilder och för ert otroligt fina val av förstoring till oss! Gud så glad jag blev! Kommer alltid tänka på er när jag äter middag och ser dessa bilder <3 TACK!
 
Alla bilderna kommer självklart ha samma ramar.. och som jag visat innan så blir det ju såhär alla förstoringarna kommer att se ut..
 
Jag är nöjd!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela