Välkommen!

GodMorgon!

Publicerad 2012-10-22 08:51:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Morrn mina läsare..
 
Hur mår ni idag? Här är de väl sådär, är så trött så det är inte sant, andningen är bättre och förkylningen också, men fortfarande väldigt förkyld.. men nu har jag fått en sjuk jävla tandvärk, visdomständerna som jävlas med mig.. LÅT MIG VARA NUUUU!!!
 
Idag ska jag slappa och vila, som jag gjort varje dag den senaste veckan, vet ni hur JOBBIGT det är? :O Shit.. men idag måste jag iaf ut en runda, bilen ska besiktas vid halv ett så hela sträckan bort till bilprovningen (typ två gator bort) ska jag köra ;) Hoppas hoppas dom inte hittar nåt galet på den..
 
Ser på OC.. ovanligt va? ;) Haha snart plöjt igenom alla säsonger (igen).. satte precis i första skivan på sista säsongen.. vad gör jag sen? Hmmm.. sex and the city vill jag ju helst vänta med tills jag är opererad, men fick reda på en kul sak, Andreas kommer vara ledig jätte mycket när jag är opererad, känns tryggt att veta :D Gulliga gull!
 
Ska ta och se detta avsnittet jag satte på, på projekton nyss.. sen får jag väl försöka få i mig lite frukost och göra mig lite redo för att lämna lägenheten ;) hehe..
 
Vi hörs senare!
 
Bjuder på en bild på mig och brossan sålänge.. och den fiina tårtan som Karin gjorde åt oss! Tack!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela