Välkommen!

Godmorgon!

Publicerad 2012-10-06 08:09:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
God morgon mina vänner!
 
Här sitter jag ensam då Andreas redan stuckit till jobbet och jobbat nån timme nu.. duktiga kille.. kommer väl hem till halv tio, tio nånting :) Så jag tänkte ta och uppdatera lite bild-inlägg här igen :)
 
Jag spöade killarna rejält i yatzy igår.. men dom spöade mig ordentligt i plump så det jämnade nog ut sig ;) Dock hann vi bara spela en runda av varje sen skulle tydligen alla hem, lite tråkigt, men så är de ibland tihi..
 
Andreas och jag planerade lite i vardagsrummet sen var jag så trött av smärtan så bäddade ner mig i soffan och somnade riktigt gott medans Andreas spelade lite FIFA ;)
 
Idag känns min fot bättre, änsålänge, men nu har den ju vilat ett antal timmar så får se sen när jag börjat röra på mig igen..
 
Andreas ville äta frukost på ikea (kanske har han tänkt shoppa lite?) Vi upptäkte nämligen en läcka på antingen vatten och nåt medel igår under vår avlasnintgshylla i hallen, så den är helt förstörd så dit bara måste vi ha nytt.. så jag sa att ska vi till ikea får han köra mig ända fram med bilen till dörren så jag slipper gå, sen får vi ta en vagn så jag kan stöjda mig mot och sen får han hämta mig med bilen utanför igen! hehe.. man får komma på små knep för att inte stödja för mycket på eländet!
 
Eriksson hjälpte mig här igår och flytta på dom sista två dvd-ställen som vi ska ha kvar, TACK!.. det blev kanon bra tycker jag :D Trivs redan mycket bättre i mitt vardagsrum, även att det inte ens är halvfärdigt ;)
 
Nehe nu vet jag inte vad jag ska babbla på om.. så ska sätta mig och göra lite bildinlägg istället, kanske ta och göra mig lite frukost först? Tihi
 
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela