Välkommen!

Här sitter jag..

Publicerad 2012-10-27 06:19:05 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Här sitter jag...klockan sex på en lördag :( Ante har nästan precis gått iväg till jobbet och jag kunde inte sova.. Varit vaken en bra stund.. Andreas blev lite förvånad när jag låg och läste på mobilen då hans klocka ringde vid tjugo i sex.. hehe
 
Har tagit ut mina kuddar och täcke i soffan nu, i hopp om att kunna få sova nån timme till, brukar somna lätttare då.. vi får väl se, känner mig väldigt pigg faktiskt.. vilket inte är så bra, skulle behöva sova lite till.. kommer vara jätte trött sen annars ju.. hmm
 
 
Hade en trevlig kväll igår.. gick kanske inte så jätte bra med spelandet men kul hade vi iaf och det var skönt att orka hitta på nåt litet iaf  :) Har ju varit ifrån omvärlden totalt nästan sen jag blev sjuk..
 
Ikväll är vi bortbjudna på middag, så kommer ta mig dit, men får se hur pigg jag är, Andreas får köra dit iaf så jag kan ta mina medeciner mitt på dagen..
 
Jobbigt när man inte kan köra bil eller vara helt klar i huvudet pga hostmedicinen, men har märkt att om jag inte tar den så blir jag rosslig och hostig igen, så får väl leva med den ett par dagar till..vill inte få svårt att andas igen :(  Är juksriven nästa vecka också, så då ska jag väl hinna bli helt kry igen!
 
Nu ska jag lägga mig ner lite, sätta igång ett avsnitt skilda världar och bara slappna av, kanske lyckas jag somna en stund? Hoppas kan man ju alltid :)
 
Kram på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela