Välkommen!

Host Host.. och lite gnäll ;)

Publicerad 2012-10-22 09:11:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

 
Denna hosta får gärna bli bättre den också, hostar så jag får astmanfall, antar att det är för att luftrören får anstränga sig så.. Blir dåsig av hostmedecinen, så ska inte köra bil på den, så får ta den i eftermiddag när jag kommer hem från bilprvningen..
 
Hostar så de gör ont under bröstet, viker mig av smärta mellanåt, hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att jag hostat sönder ett revben.. dah
 
Var tvungen att gnälla av mig lite :D Nu har jag gjort det också.. tihi.. känndes bra.. varför känns det bra att gnälla ibland tro? Hmmm, antar att vi bara är sånna som människor :)
 
Nu ska jag ta mina medeciner och titta vidare.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: sylvana

Publicerad 2012-10-22 09:28:27

Hej sjukling! Tycker inte du gnäller,du e ju sjuk!och va e det för fel om man vill tala om hur man mår.Man kanske faktiskt mår liiite bättre för stunden......SÅ gnäll på,dom som har ont av ditt gnäll behöver ju inte läsa....kram och krya på dig din lilla gnällspik:)

Svar: Hej! Mjo jag äör sjuk och ibland behöver man ju faktiskt skriva av sig lite..
hehe iof ingen som klagat på mitt gnäll, jag själv som känner mig gnällig bara ;)

Kram och tack för du skrev =) Nu ska jag fortsätta gnälla ;)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela