Välkommen!

Hostar sönder mina lungor!

Publicerad 2012-10-17 15:12:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Det känns verkligen så, att jag ska hosta sönder mina lungor.. jag hostar så mycket att jag spyr och det gör sååå ont i lungor och luftrör när jag hostar.. tur jag har utskriven hostmedecin hemma, så hoppas att den ska ge värkan så jag slipper söka läkare denna gången.. vi får väl se..
 
Idag har jag bara legat och suttit i soffan.. duschat också har jag gjort, tro mig, det var välbehövligt.. men ack så jobbigt, höll på att svimma efter.. så nu sitter jag i soffan igen!
 
Onsdag idag, vilket skulle innebära bowling, men det blir inget sånt idag.. medans Andreas är och kastar klot sen så ska jag bara slappa.. som resterande timmar på denna dagen!
 
Dricker massor med té och honung.. det lindrar lite för stunden iaf..
 
Har väl egentligen inte så mycket att skriva, men måste ju skriva nåt så att ni vet att jag lever ;) Hehe
 
Nu längtar jag efter att Andreas kommer hem, hoppas jag orkar vara vaken lite mer ikväll, igår sov jag typ från de att han kom hem till att vi skulle lägga oss, han väckte mig när vi skulle äta bara.. sen var jag ju såklart vaken från och till, men inte mer än att jag pratade lite med honom medans jag låg däckad i soffan! tur att han ska iväg på bowling idag, får så dåligt samvete när jag bara ligger och han får typ sitta och glo på en sjuk flickvän! Dock tror jag han är rätt glad över att han, när jag är sjuk, får spela hur mycket fifa han vill ;) haha.. tror ni inte det? ;)
 
Nu ska jag försöka få i mig lite kött.. sen ska jag lägga mig ner igen!
 
Ha en fortsatt bra dag/kväll!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela