Välkommen!

Idag ska det jobbas..

Publicerad 2012-10-11 13:55:11 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Jao, jag ska faktiskt till jobbet och jobba ikväll, känns som att de var ett tag sen sist.. hoppas min fot pallar, sjukgymnasten gillade det inte riktigt, men jag måste prova..
 
Haft fullt upp idag, handlat lite inför resan imon, packat det lilla jag ska ha med mig, nålat tre par jeans som min kära svärmor ska lägga upp åt mig, lagat mat.. Jao alltså fullt upp.. men nu sitter jag och bara tar det lugnt fram tills att jag ska köra mot jobbet..
 
Igår var det en helt underbar dag hos Malin, Jocke och barnen! Myste massor med lilla Mollie och fikade med stora Melwin <3 Färgade ju mitt hår också, som jag precis som förra gången blev väldigt nöjd med, TACK än en gång Malin!
 
Längtar tills imon då jag är framme i skåne, åker kl 05,50 från kalmar.. det längtar jag dock inte lika mycket efter, lär ju sitta halvdöd på tåget.. haha.. men jag är ju iaf framme på morgonen i skåne-land så jag får mer tid att umgås med min älskade bror, David och resten av familjen <3 ska bli sååå mysigt! Glöm inte att hämta mig brossan, eller om pappa gör det nu när han inte jobbar.. jag antar att det får bli en överraskning då jag är framme vid stationen ;)
 
Ska bli såå himla härligt att få krama om brossan och David, vi ses alledes för sällan och jag saknar dom enormt! Men nu är det inte ens ett dygn kvar tills vi ska tillbringa en hel helg tillsammans, me like! <3
 
Nehe nu ska jag se klart detta oc avsnittet, sen är det nog dax att åka.. ska förbi statoil och hämta ett paket (håller på att samla ihop lite serier att titta på när jag blivit opererad så jag kan sitta still ;) denna gången blev det sex and the city-boxen) och sedan bort till Andreas jobb och lämna byxorna som svärmor ska sy upp.. även skrivit ihop ett kort till henne <3 That´s what Therese do :D
 
Ha en fortsatt bra dag och kväll så hörs vi!
 
Kram Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela