Välkommen!

Igår somnade jag på soffan... ville inte vakna!

Publicerad 2012-10-09 09:30:00 i Dom är värda en kategori! Saknad!

Ja juste.. somnade på soffan igår på morgonen när Ante hade gått till jobbet.. vaknade nån timme senare, men ville inte vakna från den dröm jag hade..
 
Drömmen handlade om Yvonne, hon levde fortfarande, men det var slutet.. men när jag vaknade trodde jag allvarligt för några sekunder att jag precis hade varit hos henne och glömde säga att jag älskade henne, tog tag i mobilen, då kom jag på att hon inte längre finns hos oss!
 
Drömmen var såå fin och verklig, precis som när jag var hos henne dom senaste dagarna!
 
Du är saknad Yvonne!
 
Jag tror verkligen du är med oss, att du sitter där uppe bland molnen och håller koll på oss.. för jag kan verkligen känna din närhet och du kommer ofta och besöker mina tankar och drömmar! Fint!
 
Med mig på operationen i vinter så kommer jag ha med mig livets ägg, som alltid på alla operationer som jag gjort sedan jag fick detta ägg av dig!
 
Älskar dig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela