Välkommen!

Jag tror att det går åt rätt håll..

Publicerad 2012-10-19 12:31:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jajemen, idag orkar jag ju sitta upp mera än resterande av veckan.. så jag hoppas att det går åt rätt håll, igår kunde jag lägga mig utan att ha värsta andnöden också :D
 
Det är långt kvar och jag är otroligt trött och tagen.. men får försöka tänka possetivt!
 
Nu väntar jag på att Andreas ska komma hem, slutar tidigt idag.. själv sitter jag fortfarande i nattlinne.. inte orkat ta på mig ännu.. trööööööööööööött!
 
Andreas skulle handla lite efter jobbet så han kommer hem efter det, äter lite lunch och så, sen ska han iväg igen och bowla.. önskar jag kunde hänga med, men nejdå.. ni kan vara lugna, jag ska inte bowla.. lär dröja..
 
Ikväll blir det iaf fisch and chips till middag :D gott, detta har jag längtat efter i flera veckor har jag tjatat om att jag varit sugen på det.. men ikväll, då ska vi mysa och äta det.. ska bli himlans gottit :D
 
OC-avsnitten bara rullar förbi nu när jag är dålig, vad annat kan man göra mer än att ligga och softa till serier när man är sjuk och inte orkar nåt annat?!
 
idag skulle jag ha jobbat,, suck,, tro det eller ej, men jobbar man såhär lite som jag gör så vill man verkligen jobba! Man vill inte ligga hemma och slappa.. men jag har ju inget val.. önskar jag nångång kunde åka på en vanlig förkylning som försvinner igen, men ikke.. det är ju Therese vi snackar om :( Önskar iaf att jag kunde få gå till jobbet.. tro de eller ej.. det är sååå pinsamt rent ut sagt att ringa och sjukanmäla sig när man är borta såhär mycket, jag skäms! Usch och fy..
 
Nee, lite OC igen.. sen ska jag nog orka mig upp och ta på mig lite myskläder iaf :)
 
Ha en fortsatt fin dag, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela