Välkommen!

Måndag!

Publicerad 2012-10-29 08:38:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

.. och sisita veckan som jag är sjukskriven :D Känns jätte bra :) Ler..
 
Denna veckan ska jag rehabilitera mig, försöka leva som vanligt igen med en vanlig vardag, fast med extra vila.. Tjuvstartade redan i helgen, det har funkat OK, sålänge jag har nån som kör mig dit jag vill typ.. timmarna efter medecinintagning blir jag ju fortfarande ruskigt trött och kan somna om jag inte pysslar med något.. så köra bil har jag inte gjort för mycket direkt!
 
Idag ska jag ta mig till sjukhuset och träna lite, eller iaf bada lite, får se hur det känns om jag klarar det eller inte, men är ju viktigt att komma in i det igen.. är ju inte så jätte lång tid kvar tills operationen nu, dock ska jag avboka en tid, för det är för tidigt att gå in och börja träna tre gånger.. så det ska avbokas idag! Medecinen får jag ta första dosen när jag kommer hem igen..
 
På Onsdag ska jag till jobbet på möte, frivilligt.. för att höra vad som hänt lite och ja, bara vara med helt enkelt.. så då får jag också vänta med att ta medecinen tills på eftermiddagen!
 
Trappade ner till två gånger om dagen med medecinen i helgen och det funkade hyfsat, på onsdag får jag ta och trappa ner till en gång om dagen tänkte jag.. sen är tanken att sluta med den på lördag, så jag är lite pigg tills jag ska jobba veckan efter sen..
 
Sitter här under mitt täcke och ser lite skilda världar (ovanligt va?) Tihi.. mysigt är det iaf ;) Behöver ju vila dom första timmarna på dagen helst tills att mina värktabletter börjar värka!
 
Annars har jag väl inte mycket mer att rappotera just nu.. Fick alla bilder från bröloppet av Elin i lördags, så snart får det väl bli en uppdatering så ni får se lite ;) vill ni det? :D Ska själv sätta mig och titta igenom alla om en stund tänkte jag.. vi har kollat lite snabbt på korten på mig och Andreas iaf så vi ska framkalla ett till som togs samtidigt som det togs som vi fick förstoring på, vi ska förstora ett till samma storlek, så dom får hänga tillsammans och pryda vår vägg.. kommer blir kanon snyggt :D
 
Ha en bra dag, vi lär höras;)
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela