Välkommen!

Mina Favoriter!

Publicerad 2012-10-30 13:25:00 i Vänner har en stor betydelse!

Sista inlägget nu från bröloppet! Nämligen mina absoluta favoriter!
 
Vilken glädje, alla står och apploderar i kyrkan <3
 
Jag bara älskar detta foto, det är något speciellt med det!
 
Underbart vackert foto! Ut i friheten som gifta, Andreas kollar sig bakåt och lämnar livet som ogift!
 
kärleken övervinner allt!
 
Denna bild bara återspeglar GLÄDJE! <3
 
En familj full av lycka och kärlek!
 
En vänskap med glädje! <3
 
En typisk Therese och Andreas bild, kärleken lyser om tokiga oss!
 
Ett lyckligt barn, kan det bli bättre?
 
Vackert!
 
Jag gick med ett leende hela dagen!
 
Passion!
 
Glädje!
 
Bruden vågar släppa loss i sitt rätta jag ;)
 
Så lyckliga för att få vara Elins tärnor!
 
Det var mina absoluta favoriter från bröloppet! Bilderna återspeglar allt vad dagen och kvällen hade att erbjuda!
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-10-31 08:06:19

åhh vad jag längtar tillbaka till den dagen. Den var perfekt på alla sätt och vis. Blir lite tårögd när jag tittar på bilderna.
kramis

Svar: TIhi aaa.. visst längtar man tillbaka :D Det var super mys ju!Kramis
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela