Välkommen!

Nu åker sommaren ut!

Publicerad 2012-10-30 12:10:57 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jajemen, alla sommarjackor är nu borttagna + alla sommarskor, istället fylls skohyllorna och hatthyllorna med vinter/höst skor och vinter/höst jackor!
 
Ska se om jag kan få Andreas till att vi ställer ut massa saker och får iordning allt i förrådet ikväll! Är ju en hel del som ska ut som inte kommit ut sen vi byggde om i förrådet.. tur att förrådet ligger i trappuppgången på samma våning som vi bor. så slipper man springa ute och hålla på.. jag håller mig ju inne så mycket som möjligt nu tills jag är helt frisk!
 
Ska försöka få iordning här hemma snart, så vi kan ha fest innan jag opereras tänkte vi, en vinter/jul-fest är ju ett måste! Men då måste det också vara iordning här hemma! :)
 
Nu blir det vila och cityakuten tror jag.. snart dax för lite lunch också!
 
Ha de gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela