Välkommen!

På väg i säng..

Publicerad 2012-10-24 22:15:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ville bara uppdatera lite snabbt först, Ante är i duschen så ska vänta på honom :)
 
Inte orkat uppdatera något idag, haft ett litet bakslag tror jag.. var iväg snabbt på förmiddagen sen var jag helt slut, så somnade nån timme på soffan.. sen har jag sovit nu inprencip hela tiden när Andreas varit iväg och spelat bowling.. är jätte trött och hade nog feber förrut, var varm så de kändes man kunde steka ägg på mig när jag vaknade.. suck.. Andreas trodde även att jag hade feber när han kom hem från jobbet..
 
Men nu känns det bättre igen, lagom tills vi ska lägga oss.. hehe.. men det är ju som vanligt med mig..
 
Imorgon blir det att ta det lugnt, posta brevet till chefen, då Andreas glömde de nu ikväll, men han köpte iaf frimärken så behöver bara lägga det på lådan imon :)
 
Nu ska jag få massage rycktas det om.. härligt värre.. jag råkade ju avslöja i skåne att jag hade de som tillval på gymnasiet.. så nu utnytjar Andreas det till max, men man kan inte bara få.. man måste ju ge också ;)
 
Låter som han börjar bli färdig i duschen och jag börjar nog bli klar med detta inlägget!
 
Ha de fint och sov så gott inatt så hörs vi imon!
 
 
Älskar min lilla Ante-boy <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela