Välkommen!

Pride 2008!

Publicerad 2012-10-06 08:46:00 i Partybilderna du inte vill missa!

 
En helt fantastiskt underbar dag! Vi började med pride! :D
 
Simon och Thomas ;)
 
Det är gott med Öl!
 
Flummisar!
 
Sen hoppade vi på djurgårdsfärjan som var fullsmäckad med folk.. alla skulle typ över till stan och festa på klubbarna, så även vi.. en mycket rolig gay-klubb.. UNDEBART för er som inte varit på det, det är ett måste! Så mycket roligare stämning än på en vanlig ute-klubb!
 
Det kom en tant (kvinna kanske man säger) som fick för sig att jag var bi.. vägrade lyssna på mig att jag inte var det.. för med min frisyr så var jag så illa tvungen att vara lesbisk.. suck.. varför inte bara lyssna? Så Fredrik tog saken i egna händer och vi lyckades få bort henne! ;) (självklart gjorde vi inget utan bara blev lite närgångna, men det täckte för henne som tur var!
 
Sen kom vi äntligen fram till klubben!
 
Haha killen som kikar fram i bakgrunden hade vi inte en aning om vem det var, men kul blev det ju på kortet iaf :)
 
Dansade så att svetten rann om oss, helt otroligt så kul.. så mycket dans, dom till och med gick runt och delade ut papper så man fick torka sig.. hehe.. kolla bara min frill lixom, hur ofta dansar man så intesivt så att man svettas och blir helt genomblöt? jag har då aldrig gjort det innan, aldrig efter denna kvällen heller för den delen.. tihi.. och ännu en gång, Fredrik och jag gjorde inget, även om jag har många foton på oss där man kan tro vi är kära eller hade nåt på gång.. så NEJ.. där har ni totalt fel! (Poengterar detta för att jag tidigare när jag la upp visa foton på tex facebook, så fick jag måga kommentarer om detta! Men vi hade så otroligt skoj, så vill inte ta bort vissa bilder!
 
Det var den dagen från pride.. men de kommer mera  så håll utkik!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela