Välkommen!

Pröva mina vingar!

Publicerad 2012-10-24 08:10:24 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Gomorron på er!
 
Precis sett sista avsnitet av OC.. illa, nu har jag inte den att kolla på mer.. inte på ett tag iaf.. ;)
 
Tur att säsong 8 av skilda världar släpps idag.. tänkte jag ska ut och pröva mina vingar lite genom att åka och köpa den säsongen, posta brev till chefen och in en runda och hämta medecin på apoteket på modehuset! Allt detta måste göras när dom öppnar, så jag kan åka hem direkt sen och ta min medecin, efter de kan jag inte köra bil ju..
 
Mår sådär idag, är trött. inte varit en rolig natt precis.. men bara att bita ihop och vila en massa idag :) men ärendena måste ju ordnas med så måste ju ut i vilket fall som helst.. får bli så fort apoteken öppnar vid tio..
 
Nu ni, ska jag se lite av säsong 7 av skilda världar och fräscha upp minnet lite :) Ska även krypa under täcker igen och gosa med min kudde en stund, får se om man kan få nån vila..
 
Hörs senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela