Välkommen!

Sååå kul :)

Publicerad 2012-10-22 15:32:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vilken bra respons jag får på tårtan, kommit flera fina kommentarer, dom gillade den verkligen :) Blir så glad och stolt *ler* det var ju trotts allt nervöst att lämna iväg en tårta sådär när nån beställt, inte precis nåt vi gjort förrut..
 
Precis förberett kvällens middag som blir fläskpannkaka.. ska blir smaskigt.. länge sen vi hade det nu, dock blir det med bacon (tycker inte om de egentligen) men vi hade så mycket i frysen så var tvungen att bli av med lite så de inte blir frysskadat.. men men de får väl gå, pannkaka är ju alltid gott iaf ;)
 
Bilen gick igenom med blankt papper *skönt*.. nu kan man gasa på ett år till ;) Skrattar..
 
Men nu blir det soffläge tills klockan är fyra, då ska jag ställa in maten i ugnen tänkte jag och sen kommer ju Andreas hem.. blir en lugn kväll.. är trött och hängig.. behöver vila..
 
Ikväll är det ensam mamma, får se om det blir att titta på det eller om jag som vanligt ser det på datorn imorgon! Andreas är ju inte direkt ett fan av såna program så jag brukar inte direkt få sällskap till det ;) Hehe.. men halv åtta hos mig lär det ju bli iaf :)
 
Nee, nu ska jag lägga mig.. hörs kanske senare, eller imon :)
 
Kram Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela